انعکاس خبر انتشار دوفصلنامه «نوآفرین» در رسانه‌های کشور
انعکاس خبر انتشار دوفصلنامه «نوآفرین» در رسانه‌های کشور

شماره اول دوفصلنامه «نوآفرین»، که دی‌ماه امسال در قرار سالیانه هسته نوآوری مرکز رشد رونمایی شده بود، مورد توجه برخی رسانه‌های کشور قرار گرفت

نخستین شماره دوفصلنامه «نوآفرین» به صاحب امتیازی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) و به همت هسته نوآوری این مرکز روانه بازار شد.

مهمترین ویژگی نشریه این است که علی‌رغم اینکه پیچیده‌ترین مفاهیم علمی به زبانی ساده در حوزه نوآوری ارائه شده اما مطالب از زاویه علوم اجتماعی و با رویکرد بومی نگاشته شده و برای علاقمندان دنیای کارآفرینی و نوآوری، بی‌شک تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. این نشریه به نوعی قله‌ای از تجارب و اندوخته‌های اهالی صنعت و فناوری است که از یک عمر اقدام و عمل خود برای مخاطبان روایت ‌می‌کنند.

نشریه «نوآفرین» در ۱۱۶ صفحه و ۳۵ مطلب متفاوت و خواندنی تدوین شده است. در پرونده ویژه «حمایت از کالای ایرانی» ۱۳ یادداشت ارائه شده و در قسمت «نوآوری‌ پلاس» به نوآوری در نهادهای دینی اشاره شده و هیئت میثاق با شهدا بررسی شده است. «کرکره»، طنز علمی-اجتماعی نوآوری است که در کنار گفتارهایی از دکتر منطقی رئیس اسبق ایران خودرو و دکتر کائینی مدیر اجرایی گلدیران قرار گرفته است.

گفتنی است برای خرید دو فصلنامه «نوآفرین» می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) به آدرس store.rushd.ir مراجعه کنید و جهت آشنایی بیشتر با هسته نوآوری دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) به سایت nuafarin.com مراجعه کنید.

انعکاس خبر فوق در برخی رسانه‌های کشور:

 

خبرگزاری مهر

 

 

خبرگزاری دانشجو

 

خبرنامه دانشجویان ایران

 

خبرگزاری تقریب