اولین جلسه تحقیق موضوعی جرم در قرآن کریم
اولین جلسه تحقیق موضوعی جرم در قرآن کریم

اولین جلسه از سلسله جلسات مباحثات تحقیق موضوعی جرم در قرآن کریم، روز پنجشنبه مورخ نهم اسفندماه 97 با حضور اعضای حلقه مطالعات جرم‌شناختی و عدالت کیفری و آقای اکبر سعیدی برگزار شد.

اولین جلسه از سلسله جلسات مباحثات «تحقیق موضوعی جرم در قرآن کریم»، روز پنجشنبه مورخ نهم اسفندماه ۹۷ با حضور اعضای حلقه مطالعات جرم‌شناختی و عدالت کیفری، و آقای اکبر سعیدی برگزار شد.

با توجه به اهمیت مسئله جرم و تعریف آن و اینکه معیارهای جرم‌انگاری، به کل نظام عدالت کیفری سمت و سو می‌بخشد، اعضای حلقه در گام بعدی خود، به دنبال آن هستند تا به تعریف دقیق جرم و معیارهای آن از منظر قرآن کریم پرداخته و علاوه بر بررسی نظریات موجود در این عرصه، به تعریف مختار هسته نیز نائل گردند.

از همین رو، در اولین جلسه از سلسله جلسات مباحثاتی «تحقیق موضوعی جرم در قرآن کریم» که با حضور آقایان مهدی جهان‌نژادی، هادی رضوان و رامین مالک برگزار شد، آقای سعیدی، در خصوص روش تحقیق موضوعی قرآن کریم و نیز مقدمات کار توضیحاتی ارائه داده و متناسب با ردیف‌ها و آیات مشخص شده، مباحثه خود را آغاز کردند.

لازم به ذکر است که این سلسله مباحثات روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ هر هفته ادامه داشته و شرکت‌کنندگان به مباحثه آیات مشخص شده خواهند پرداخت.