تیم من هو نمی‌شه …
تیم من هو نمی‌شه …

پرسپولیس ـ که آن روزها پیروزی خوانده می‌شد ـ در داربی پایتخت ـ که این روزها شهرآورد گفته می‌شود ـ به مصاف استقلال ـ که قبلاًها تاج بود ـ می‌رود. پایان بازی با 3 گل به سود پرسپولیس بود که دو گل آن را شاهرخ بیانی، هافبک سابق استقلال که تازگی‌ها به پرسپولیس آمده بود، زد.

«تعصب جوانان به فوتبال را ببینید. اگر تعصبی که جوانان ما مثلاً روی تیم‌های داخلی، آبی و قرمز یا تیم‌های خارجی مثلاً تیم رئال مادرید دارند روی اقتصاد می‌داشتند وضع جور دیگری بود!»…

شهرآورد ۲۵ خرداد ۶۵

پرسپولیس ـ که آن روزها پیروزی خوانده می‌شد ـ در داربی پایتخت ـ که این روزها شهرآورد گفته می‌شود ـ به مصاف استقلال ـ که قبلاًها تاج بود ـ می‌رود. پایان بازی با ۳ گل به سود پرسپولیس بود که دو گل آن را شاهرخ بیانی، هافبک سابق استقلال که تازگی‌ها به پرسپولیس آمده بود، زد. آن وقت‌ها کمی عجیب بود که یک استقلالی، پرسپولیسی شود و بالعکس. البته حالا متأسفانه این امر بیش از حد عادی شده است. شاهرخ، بعدها که مجدداً به استقلال بازگشت، به سبب عدم رعایت تعصب باشگاهی، مورد نقد شدید هواداران واقع شد. او سعی داشت بفهماند که چون در موقع مصدومیت شدیدش، پرسپولیس به داد او رسیده و هزینه درمانش در آلمان را پرداخته، لذا او هم استقلال را رها کرده، ولی هیچگاه این توجیه برای هواداران منطقی و موجه جلوه ننمود. شاهرخ آن روز «هو» شد. شاید اگر تیم و مدیرعامل و سرپرست و هواداران، بیشتر به فکر بودند، شاهرخ، «هو» نمی‌شد.

«هوای داشته‌هایمان را داشته باشیم، هواداری این است و بس …»

برای مطالعه ادامه مطلب و دریافت فایل آن، به سایت هسته نوآوری مراجعه کنید:

  • منبع خبر : سایت هسته نوآوری مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)