ثبت‌نام کارگاه «داده‌کاوی و تحلیل‌داده‌های شبکه‌های اجتماعی»
ثبت‌نام کارگاه «داده‌کاوی و تحلیل‌داده‌های شبکه‌های اجتماعی»

کارگاه مهارتی «داده کاوی (تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی)» به همت حلقه مطالعات افکار عمومی و تغییرات اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) برگزار می‌گردد.

کارگاه مهارتی «داده کاوی (تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی)» به همت حلقه مطالعات افکار عمومی و تغییرات اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) برگزار می‌گردد. این دوره که در سطح مقدماتی برگزار می‌شود، قصد دارد ضمن آشنا کردن مخاطبین خود با Data Mining و فرایندهای آن، به بررسی تطبیقی دستاوردهای پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه با مسائل روز جامعه بپردازد. در پایان این دوره، انتظار می‌رود برای مخاطبین این، درکی انضمامی از قابلیت‌های داده‌کاوی در شناخت افکار و ادراکات عمومی، روندهای تغییر آن‌ها و عوامل تغییر دهنده آن‌ها، حاصل شود.

در این دوره قرار است مخاطبین با محورهایی نظیر؛ آشنایی با Data Mining و اهمیت آن در فهم بینش‌ها و نگرش‌ها و ادراکات جامعه، آشنایی با نرم افزار «آر» و «پایتون»، و «آشنایی با فرآیندهای «داده‌کاوی» آشنا شوند. برای حضور در دوره فوق مخاطبین دوره نیازمند آشنایی با آمار هستند.

کارگاه مهارتی «داده‌کاوی» قرار است با حضور استاتیدی همچون دکتر مسعود اسدپور (رئیس پژوهشگاه فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی) و دکتر ثنایی (عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و از اساتید دانشگاه برکلی آمریکا در رسته Data  Engineering) در ۱۶ ساعت درسی در فروردین و اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به صورت غیر متمرکز برگزار شود.

علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، نام و مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۰۱۳۸۶۷۷۵ ارسال نمایند.