کلاس درس طوفان الاقصی برای رسانهها
به نظر میرسد باید تاریخ ارتباطات جنگ و جنگ رسانهای را به قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد؛ چراکه این واقعه دریچههای جدید و کاملا متفاوتی با دانش مرسوم به روی جهانیان و به طور خاص برای دانشگاهیان باز کرد. در این یادداشت تلاش شده گوشههای کوچکی از درسهایی که این واقعه برای سیاستگذاران و مدیران رسانهها و فعالان رسانهای داشته است را با هم مرور کنیم.
بسیج ملی، بسیج امتی و بسیج جهانی
فرایند نقشآفرینی بسیج در قبال مسائل انقلاب و الهامبخشی فرامرزی آن، یک فرایند پایدار و متوقفنشدنی است. لازمه امتداد این تأثیرگذاری، تقویت روزافزون بسیج و استحکام هر چه بیشتر ساخت درونی آن است...
مجلس در آینه تصویر؛ مجلس هشتم: بی مایه فطیر است
با بروز اختلاف بین اصولگرایان در حمایت از دولت احمدینژاد، مجلس هشتم محل رقابت درون جبههای آنها شد و بدین ترتیب ریاست مجلس هم به علی لاریجانی رسید...
بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و برندسازی
اعضای هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد در روز ١٣ آذر ١۴٠٢، بازدیدی نیمروزه از نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و برندسازی ایران به عمل آوردند و با مهمترین موسسات تبلیغاتی و بازاریابی داخلی به بحث و گفتگو پرداختند.
نهاد انتخابات باید به تقویت ساختار مردمی نظام منجر شود
مصطفی آقاجانی دبیر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در گفتوگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم به موضوعاتی پیرامون نهاد انتخابات در دنیا و ایران پرداخته است...
چگونه تمیز آدم بکشیم؟
حوادث یکماه اخیر فلسطین مانند گذشته باعث برانگیخته شدن موجی از همدردی شده است. تصاویر این جنگ بهدلیل وجود شبکههای اجتماعی بهشکل گستردهای منتشر شده و دیگر کسی نتوانسته مانند گذشته مانع انتشار تصاویر فلسطین شود. به همین خاطر این بار نسبت به قبل طرفداری از فلسطین بیشتر شده و بسیاری در ایران و جهان با مردم فلسطین همدردی میکنند...
هسته های بازاریابی سیاسی در مسیر توسعه همکاری
اولین جلسه مشترک هسته «مدیریت و بازاریابی سیاسی دانشگاه تهران» و «هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)» به میزبانی دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران روز چهارشنبه مورخ ٨ آذر ماه برگزار شد.
بخش اول دوره مدینه المیزان، روایتی از شخصیت و اصول اندیشه علامه طباطبایی
هسته منظومه فکری علامه طباطبایی در ایام بزرگداشت مرحوم علامه طباطبایی با هدف تبیین و ترویج روایتی منسجم از شخصیت و اندیشه اجتماعی ایشان، دوره «مدینه المیزان» را آغاز کرد...
ظرفیتسنجی انتخابات کمپینمحور در ایران
ضرورت اثرگذاری بیشتر نهاد انتخابات دستمایه بحثی شد که آقای مصطفی آقاجانی پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) در مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور ارائه نماید و موضوع ظرفیتسنجی ایجاد کمپین در انتخابات در فضای ایران را مورد بحث و بررسی قرار دهد.