کتاب «بازاریابی اجتماعی خیریه از منظر دینی» منتشر شد
کتاب «بازاریابی اجتماعی خیریه از منظر دینی» منتشر شد

کتاب «بازاریابی اجتماعی خیریه از منظر دینی» تألیف دکتر سعید مسعودی‌پور پژوهشگر مرکز رشد توسط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام منتشر شد.

اولین کتاب تالیفی در موضوع بازاریابی برای خیریه‌ها توسط انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام منتشر شد.

این کتاب با عنوان «بازاریابی اجتماعی خیریه از منظر دینی» تالیف دکتر سعید مسعودی‌پور پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است که در ۳۹۱ صفحه به علاقه‌مندان ارائه شده است.

این کتاب که در ده فصل تألیف شده است تلاش کرده تا کاربست بازاریابی اجتماعی برای حوزه خیریه را مفهوم‌پردازی کند. در واقع در این کتاب تأکید شده است که کاربرد بازاریابی تنها در حوزه تجاری نیست و می‌توان از این حوزه دانشی برای حل مسائل اجتماعی نیز استفاده کرد.

موضوع این کتاب استفاده از ابزار بازاریابی اجتماعی برای ارائه الگوهایی به منظور جذب خیرین و تشویق آنها به کار خیر است. بر این اساس، این کتاب تلاش کرده است تا الگوهای کاربردی برای جذب خیرین را با تکیه بر الگوهای قرآنی و دینی ارائه کند.

همچنین در این کتاب ده‌ها نمونه از تبلیغات اجتماعی و تیزرهای خیریه‌ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است و تلاش شده است تا با مثال‌های متعدد، جنبه کاربستی کتاب تقویت شود.

مخاطبین این کتاب، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته بازاریابی و علوم اجتماعی و همین‌طور مدیران و کارشناسان خیریه‌های دولتی و غیردولتی و سایر علاقه‌مندان است.

جهت آشنایی بیشتر با کتاب و یا تهیه آن به صورت اینترنتی و با تخفیف ده درصدی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رشدا (rushda.ir/?p=7595) مراجعه فرمایید.