گفتیم بروید وسط بازار، تریبون بگذارید و بگویید که هرکس، یک جوک بلد است بگوید. بهترین برنامهها که میآمد از شهرهای آذریزبان و شهرهای لُر زبان بود. با زبان لُری جوک میگفتند، با لهجهی ترکی، جوک میگفتند، ولی هیچ کس احتمال نمیداد که از آن، استفاده سوء قومیتی بشود. این خیلی مهم بود...
مقدمه «مدیریت داشتهها»، فهم، و اطلاع، و علم به «داشتهها»ست…
بعضی مواقع که آدم، تلویزیون را روشن میکند و میبیند که هیچ برنامهی دیدنی ندارد، عرق سرد روی بدنش مینشیند که در چنین شرایطی که تلویزیون، هیچ برنامهی دیدنی ندارد، بچههای مردم، و حتی خود مردم، که ماهواره دارند… چه کسی مسئول است؟ در چنین شرایطی، چه کسی، چنین افرادی را به سمت ماهواره سوق میدهد؟ پس، فیلم، همیشه باید باشد؛ سریال، همیشه باید باشد؛ طنز، همیشه باید باشد…
گفتیم بروید وسط بازار، تریبون بگذارید و بگویید که هرکس، یک جوک بلد است بگوید. بهترین برنامهها که میآمد از شهرهای آذریزبان و شهرهای لُر زبان بود. با زبان لُری جوک میگفتند، با لهجهی ترکی، جوک میگفتند، ولی هیچ کس احتمال نمیداد که از آن، استفاده سوء قومیتی بشود. این خیلی مهم بود. چرا؟ چون مردم همانجا، جوکها را میگفتند…
بزرگترین ظرفیت مثبت فضای مجازی، «مدیریت داشتهها»ست. هرچه میخواهید دمِ دست شماست. لذا هر کدام از شما میتوانید یک رسانه باشید. هر کدام از شما میتوانید به نوبه خودتان، تأثیرگذار باشید و فضای جامعه را عوض کنید. اصلا میتوانید خط را عوض کنید، با یک تولید رسانهای…
- منبع خبر : آوای رشد