اکران مستند در مسیر پویایی
اکران مستند در مسیر پویایی

هسته نوآوری مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در ادامه سلسله جلسات بررسی صنایع خلاق و فرهنگی، در روز سه شنبه 27 فروردین‌ماه 98، ساعت 12، میزبان مستندساز جوان جناب آقای عباس قائمی و مستند ارزشمند او «در مسیر پویایی» است.

مستند در مسیر پویایی، روایتی از تجارب پر فراز و نشیب صنعت پویانمایی در ایران است. صنعتی که هم تجارب به یادماندنی داشته و هم کارهای کسل‌کننده و سفارشی. صنعتی که به شدت مبتنی بر کار تیمی و ترکیب تخصص‌های گوناگون است تا ایده‌ای در عرصه خیال شکل بگیرد و درنهایت در ذهن و قلب کودکان و نوجوانان جای گیرد و شکوفا شود.

مستند در مسیر پویایی روایتی از این مسیر پرتلاطم در صنعت انیمیشن ایران است و ظرفیت‌ها، موانع و راهکارهای پیشرفت پویانمایی را در ایران واکاوی می‌کند. این مستند، در سه قسمت نیم‌ساعته به ترتیب، ظرفیت‌ها، موانع و راهکارهای پیشرفت پویانمایی در ایران را واکاوی می‌کند.

کارگردان و نویسنده جوان این مستند، آقای عباس قائمی تلاش کرده صنعت انیمیشن ایران را در اولین تجربه مستند خود به مخاطبین معرفی کند و چالش‌های سیاست‌گذاری در این حوزه را از زبان مدیران دولتی و خصوصی تبیین کند.

هسته نوآوری مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در ادامه سلسله جلسات بررسی صنایع خلاق و فرهنگی، میزبان این مستندساز جوان و مستند ارزشمند اوست. سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ ساعت ۱۲ .

  • منبع خبر : سایت هسته نوآوری مرکز رشد