بهار در بهار با سلمای ۵
بهار در بهار با سلمای ۵

بعضی چیزها اسم‌شان را با خودشان می‌آورند، فصلنامه هم از این دسته است. هر فصلی که می‌آید منتظر می‌مانی تا نامه آن به دستت برسد. سلمای ما هم به فصل پنجمش رسیده است و نامه‌ای پرامید برای زمستان و بهارِ پیش روست.

بعضی چیزها اسم‌شان را با خودشان می‌آورند، فصلنامه هم از این دسته است. هر فصلی که می‌آید منتظر می‌مانی تا نامه آن به دستت برسد. سلمای ما هم به فصل پنجمش رسیده است و نامه‌ای پرامید برای زمستان و بهارِ پیش روست. اعضای هیئت تحریریه سلما مثل همیشه از مدت‌ها قبل در تلاشند تا بتوانند برای‌تان خوب و دلنشین و از همه مهم‌تر به‌روز بنویسند.

جلسه‌ها و نشست‌های مختلف تشکیل دادند و دل به دریا زدند ونوشتند. برای ما که خودمان را نسل سوم انقلاب می‌دانیم زمستان خاطره کاغذ رنگی‌های دهه فجر و تزیین کلاس‌هایمان را زنده می‌کند. شاید همین دلیل و البته ده‌ها دلیل دیگر، هدف از نوشته‌های سلمای ۵ را تعیین کرد. ما در حریم، هیئت خانگی، من و کتاب، نزدیکتر بیا و بقیه ستون‌های ثابت، خودمان را در خط مقدم دانستیم و نشریه را با مطالب مختلفی که رنگ و بوی مقاومت و جهاد می‌دهد، آذین بسته‌ایم. می‌دانیم که زمستان ۹۷ اهمیت خاصی دارد، چهل سال از انقلاب می‌گذرد و حملات جنگ روانی و اقتصادی به اوج رسیده است.

با این اوصاف قلم را سلاح دانستیم و هر کدام‌مان در حد بضاعت‌مان شروع کردیم، گفتیم و خواندیم و شنیدیم تا بنویسیم. پرونده ویژه سلما را با شکر نعمت انقلاب آغاز کردیم و مثل همه روزهای سخت که مردم ما با سرافرازی گذرانده‌اند، ما هم تلاش کردیم با امید به آینده و دیدن نقاط روشن سرافرازانه بنویسیم.  اما از بهار پیش رو هم غافل نبودیم و با شیرینی‌‌های مخصوص عید به استقبال روزهای زیبای بهاری رفتیم. از آغاز تا پایان سلما مثل همیشه هوای چشم و دل شما را داشتیم تا خسته نشوید. مثل همیشه منتظر پیشنهادات گرم شما هستیم.

برای خرید فصلنامه وارد سایت فروشگاه مرکز رشد شوید.

 

  • منبع خبر : نشریه سلمی