درآمدی بر نظام سلامت در جهان اسلام با محوریت عدالت
درآمدی بر نظام سلامت در جهان اسلام با محوریت عدالت

دهمین جلسه هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) با عنوان «درآمدی بر نظام سلامت در جهان اسلام» با حضور آقایان نجبا، آزادی و ایزدبخش از اعضای این هسته روز پنج شنبه 2 اسفندماه برگزار شد.

دهمین جلسه هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام) با عنوان «درآمدی بر نظام سلامت در جهان اسلام» با حضور آقایان نجبا، آزادی و ایزدبخش از اعضای این هسته برگزار شد.

 

در جلسه اخیر هسته سلامت که با تدریس استاد سجاد هجری برگزار شد، اعضای این هسته با محوریت قرار دادن کتابی با موضوع «حقوق و آزادی سراب و عدالت اجتماعی» نوشته هایک، در خصوص ریشه شناسی بحث آزادی در ادبیات اسلامی و بحث های فقهی و دریچه ای برای آزادی در نظام سلامت و عدالت محوری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین اعضا در این جلسه درباره رابطه بازار (بخش خصوصی) و تامین بهداشت و سلامت همگانی و اینکه تا چه اندازه خصوصی سازی مراکز بهداشت و درمان در خدمت رسانی بهتر به مردم تاثیرگذار است به گفتگو نشستند.

گفتنی است، سلسه جلسات هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق‌(علیه‌السلام) با موضوع درآمدی بر نظام سلامت در جهان اسلام تا رسیدن به نتیجه گیری مشخص و مبتی بر نظریه های علمی در این زمینه ادامه خواهد داشت.

  • منبع خبر : هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام)