ششمین شماره نشریه سلمی، فصلنامه خانواده ایرانی
ششمین شماره نشریه سلمی، فصلنامه خانواده ایرانی

ششمین شماره نشریه خانواده‌محور «سلمی» با محوریت پرونده ویژه عید سعید غدیرخم توسط مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام منتشر شد.

ششمین شماره نشریه خانوادگی سلمی، با پرداختن به موضوعاتی متنوع و به همراه پرونده ویژه عید سعید غدیر منتشر شد. نشریه سلمی که متعلق به مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است، با نگاهی نو به بررسی موضوعات مختلف مبتلابه خانواده ایرانی می‌پردازد.

در این شماره نشریه سلمی، گزارش برگزاری دو نشست تخصصی با جناب آقای دکتر رجبی دوانی و سرکار خانم دکتر دیالمه با محوریت واقعه غدیر خم در نشریه انعکاس یافته است. در این شماره از نشریه، موضوع نشاط و شادی دائمی با کاوشی کوتاه در دستورهای دین در قالب یادداشتی با عنوان «شادی‌های ماندی» مورد بررسی قرار گرفته است. سلمی همچنین در یادداشت دیگری با عنوان «هر کی هر چی داره از پر قنداق داره» به موضوع تربیت فرزندانِ ولایت‌پذیر پرداخته است. در این یادداشت نقش پدر و مادر به عنوان اولین اولیاء کودک و تأثیر نحوه تعامل آن‌ها با فرزندان در پذیرش ولایت مورد واکاوی قرار گرفته است. در شماره اخیر سلمی، داستان‌واره‌ای زیبا و شنیدنی از زندگی علامه امینی رحمه الله علیه، صاحب کتاب الغدیر روایت شده است.

مخاطبان محترم سلمی می‌توانند در ستون‌های ثابت نشریه نیز، موضوعات متنوعی را دنبال کنند. «دستم بگیر»، «مهمان ناخوانده»، «منجی تپل و تنبل»، «گل‌های صورتی»، «از مجلس تا صدای آمریکا»، «با سلامتی تا مقام مادری»، «دهلیز جذاب و پرخطر» و… بخشی از عناوین ستون‌های ثابت نشریه هستند که با موضوعات گوناگونی چون مهارت‌های زندگی، بهداشت و سلامت، احکام فقهی، هنر و آشپزی، نقد انیمیشن و مسائل حقوقی مربوط به خانواده تهیه شده و تلاش دارد با قلمی روان و نگاهی نو در راستای آگاهی‌بخشی به اعضای خانواده‌، خصوصاً بانوان قدم بردارد.

ششمین شماره نشریه سلمی در ۶۴ صفحه برای خانواده‌های ایرانی منتشر شده است و علاقه‌مندان برای تهیه این شماره از نشریه می‌توانند به فروشگاه رشدا، فروشگاه تخصصی فروش محصولات مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، به نشانی Rushda.ir مراجعه فرمایند.