نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم» برگزار می‌شود
نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم» برگزار می‌شود

در آستانه سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب، به همت هسته مکتب امام خمینی (ره) مرکز رشد و با همکاری مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ستاد پیگیری گام دوم انقلاب، نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق» در مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برگزار خواهد شد.

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در آستانه سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب، به همت هسته مکتب امام خمینی(ره) مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با همکاری مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ستاد پیگیری گام دوم انقلاب نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق» با سخنرانی دکتر علی باقری معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه‌قضائیه در محل دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برگزار می‌شود.

در این نشست چهار بحث تخصصی پیرامون بیانیه گام دوم با عناوین “بررسی نقش جوان مؤمن انقلابی در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر نظریه «خواص پیشبرنده”، “تپش تشنه و رخ سیراب، روایتی از هم منزلی الگوی پیشرفت و بیانیه گام دوم”، “خیلی دور خیلی نزدیک، تأملی بر کارنامه انقلاب اسلامی در اقامه عدالت اجتماعی و واکاوی امید در منظومه فکری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)” توسط مجتبی باباخانی، رضا پاینده، حسین سرآبادانی تفرشی و محمد قائمی‌راد ارائه می‌شود.

همچنین در این نشست از ویژه‌نامه بیانیه گام دوم انقلاب نشریه تأملات رشد مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام رونمایی خواهد شد. این شماره از نشریه تأملات رشد، در قالب هفده نگاشت تخصصی در دو بخش «نگاه به مسیر طی شده در گام اول انقلاب» و «بررسی چشم‌اندازهای پیش روی ملت ایران در گام دوم»، به واکاوی بیانیه گام دوم پرداخته است.

نشست «تأملاتی در بیانیه گام دوم، از زمینه صدور تا راهکار تحقق»، چهارشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ در مکان مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : هسته مکتب امام خمینی رحمه‌الله‌ مرکز رشد