چهاردهم مرداد فراموش نشدنی!
چهاردهم مرداد فراموش نشدنی!

این روز برای ما روز بزرگی است. روز پدر است. روز معلم است. مطلع زندگی عزیزی است که ۸۳ سال عمر گرانبهای خود را صرف درس آموزی، معلمی ،تربیت، مدرسه ،حوزه و دانشگاه نمود.تا حیات داشتند،بزرگی ایشان اجازه نمی داد این روز را بزرگ بداریم، اما بعد از رفتن شان، اخوی معززشان (حفظه الله) مامورمان […]

این روز برای ما روز بزرگی است. روز پدر است. روز معلم است. مطلع زندگی عزیزی است که ۸۳ سال عمر گرانبهای خود را صرف درس آموزی، معلمی ،تربیت، مدرسه ،حوزه و دانشگاه نمود.تا حیات داشتند،بزرگی ایشان اجازه نمی داد این روز را بزرگ بداریم، اما بعد از رفتن شان، اخوی معززشان (حفظه الله) مامورمان کردند تا در هر فرصتی یاد ایشان را گرامی بداریم و از فضائل ایشان بگوئیم. در این شش سال فقدان این مرد بزرگ، هر سال در روز میلاد ایشان،یکی از هسته های مرکز رشد، با محوریت جنبه ای از ابعاد شخصیتی،علمی و اندیشه ای آن مرحوم، تلاش کرد سهم کوچکی از این ماموریت را متولی گردد.
امسال نیز به فضل خدا این توفیق مکرر شد تا در ایام سالروز ولادت حضرت آیت الله مهدوی رحمهالله علیه، یکی دیگر از ثمرات فکری آن بزرگمرد را به تحلیل و واکاوی بنشینیم و ایده دانشگاه اسلامی و سبک دانشگاه داری را از نگاه و عمل آن مرحوم بازنمائی کنیم.البته این ماموریتی درازمدت برای حلقه حکمرانی علوم اجتماعی مرکز رشد است که در این ایام مبارک،بخشی از یافته ها ارائه می گردد.
تعطیلی تابستانی دانشگاه ناچارمان کرد که این نشست علمی را به تاخیر انداخته و البته این تاخیر برای مان مبارکی امر را صدچندان نمود.چرا که این نشست را ان شاءالله در روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۹۹ مصادف با میلاد مسعود امام موسی کاظم علیه السلام برگزار می نمائیم.. امید است امسال بتوانیم تکریم درخوری از این امام همام و شاگرد راستین شان آیت الله مهدوی کنی (ره) داشته باشیم.