فراخوان عمومی ارسال مقالات برای دومین شماره فصلنامه راهبرد سلامت و بهداشت
فراخوان عمومی ارسال مقالات برای دومین شماره فصلنامه راهبرد سلامت و بهداشت

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در تعامل با مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام فصلنامه راهبرد سلامت و بهداشت را منتشر می‌کند. دومین شماره با موضوع سلامت در دولت سیزدهم منتشر خواهد شد.

پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در تعامل با مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام فصلنامه راهبرد سلامت و بهداشت را منتشر می‌کند. این مجله تلاش دارد با نگاهی علمی و کارشناسی به بررسی مهمترین مسائل و معضلات نظام سلامت بپردازد. لازم به ذکر است این مجله در حال حاضر از قالب علمی پژوهشی کناره گرفته تا بتواند در قالب متنوع‌تری از محتوا و همچنین با استفاده از طیف گسترده‌تری از نخبگان (نه فقط نخبگان دانشگاهی) در عرصه مدیریت و سیاست‌گذاری سلامت اثرگذار باشد. مهمترین محورها و زیرمحورها مورد نظر این شماره به قرار زیر می‌باشد. برای دریافت قالب‌ها و استانداردهای مورد نظر این مجله اینجا کلیک کنید.

مهم‌ترین معیاری که در رابطه با تمامی محورهای ذیل باید رعایت شود آن است که مسائل خرد با سطح اثرگذاری اندک به هیچ عنوان مد نظر نیست. تبیین چرایی اولویت‌ها و مسائل، و ربط و نسبت آن‌ها با سایر مسائل موضوعیت دارد. همچنین در نهایت نیاز است تا دلالت‌های سیاستی برای دولت آتی بیان شود.

برای ارسال مقالات تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ فرصت باقی است.