هم‌اندیشی پیرامون راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌های جمهوری اسلامی
هم‌اندیشی پیرامون راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌های جمهوری اسلامی

پژوهشگران حوزه اقتصاد تحریم مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در ادامه سلسله جلسات خبرگانی خود پیرامون راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌های جمهوری اسلامی، با جمعی از اعضای اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

پژوهشگران حوزه اقتصاد تحریم مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام در ادامه سلسله جلسات خبرگانی خود پیرامون راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌های جمهوری اسلامی، با جمعی از اعضای اعضای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه ابتدا دکتر قاسمی، استاد مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام به معرفی حوزه اقتصاد تحریم و اهداف و ماموریت‌های پژوهشگران این حوزه پرداخته و سپس گزارش اخیر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با عنوان «راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران و توصیه‌هایی به دولت سیزدهم» مورد نقد و بررسی قرار گرفت و اعضای مرکز پژوهش‌ها دیدگاه خود را نسبت به این گزارش اعلام کردند.

در این جلسه آقای علوی منش به معرفی کارگروه‌ها و کمیسیون‌های دیپلماسی اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها در مرکز پژوهش‌ها پرداخته و اهداف و ماموریت‌های آن را بیان کرد. سپس طرفین نسبت به راهبردهای احتمالی ایالات متحده در قبال تحریم‌ها به بحث و هم‌اندیشی پرداختند.