کتاب «ادب عاشقی» در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود
کتاب «ادب عاشقی» در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود

به همت هسته احیاء امر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با مشارکت خبرگزاری فارس و نشر معارف، آیین رونمایی از کتاب «ادب عاشقی»، چهار‌شنبه 30 مردادماه در این خبرگزاری و با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

به همت هسته احیاء امر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و با مشارکت خبرگزاری فارس و نشر معارف آیین رونمایی از کتاب «ادب عاشقی»، در آستانه محرم حسینی، امروز چهار‌شنبه ۳۰ مردادماه در این خبرگزاری و با حضور حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

کتاب «ادب عاشقی» که مشتمل بر سلسله مباحث حجت‌الاسلام والمسلمین استاد محمدرضا عابدینی با موضوع آداب حضور در مجالس اهل بیت علیهم‌السلام بوده با کوشش علی جعفری هرستانی تنظیم گردیده و تحت نظر ایشان در نه فصل به رشته­ی تحریر درآمده است.

این اثر که به همت هسته احیاء امر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، تهیه و تنظیم‌شده است تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار شرکت در مجالس اهل­بیت علیهم‌السلام و سپس ذکر آداب حضور در آن، مخاطبان و مستمعان مجالس اهل بیت علیهم­السلام را جهت بهره­گیری هرچه بیشتر از برکات این مجالس مهیا نماید.

لازم به ذکر است این کتاب با عنوان «ادب عاشقی» با موضوع آداب حضور در مجالس اهل­بیت علیهم­السلام و ناظر به مخاطب و شرکت­کننده در مجالس اهلبیت علیهم­السلام برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر ازاین مجالس، جلد نخست از مجموعه­ای دوجلدی است و جلد دوم این اثر که در مراحل نهایی تدوین قرار دارد با عنوان «ادب خادمی» و با موضوع آداب برپایی و اقامۀ مجالس اهل­بیت علیهم­السلام که شامل نکات کاربردی و تشکیلاتی ویژۀ مسئولان هیئات و برگزارکنندگان و خادمان مجالس اهل­بیت علیهم­السلام است نیز به زودی دراختیارعلاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نشر معارف این کتاب را در حجم تقریبی ۱۷۰ صفحه و به قیمت ۲۵۰۰۰ تومان، روانه بازار کرده است.