گزارش خبری حضور سردار حاجی‌زاده در قرار ششم
گزارش خبری حضور سردار حاجی‌زاده در قرار ششم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران،‌ یکی از مسئولیت‌های مجموعه‌های علمی را حل مسائل کلیدی انقلاب دانست و گفت: انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور از مسائل بسیار مهم و در اولویت کشور است.

آیین افتتاحیه قرار ششم مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، شانزدهم آبان ماه با حضور سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید باغانی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار شد، سردار حاجی‌زاده ضمن تشکر از زحمات کشیده شده جهت برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی قرار ششم مرکز رشد، به تبیین ضرورت و اهمیت توجه به جزو در اولویت‌ترین مسائل انقلاب اسلامی پرداخت.

سردار حاجی‌زاده پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف‌گذاری‌های دقیق صورت گرفته و توجه به اولویت‌ها دانست و گفت:‌ ما به دنبال این نبودیم که کار خود را با رقابت‌های مرسوم در کشورهای دنیا جلو ببریم؛ ما راهکارهای میا‌ن‌بر را پیدا کردیم و از این مسیر به نتایجی رسیدیم که برای دشمنان ما به چالش تبدیل شده است. وی در ادامه افزود: این الگو و روش مختص کار نظامی نیست؛ آن را در هر عرصه‌ای به کار بگیرید، به موفقیت دست می‌یابید.

وی هم‌چنین به ضرورت ریشه‌یابی مسائل در فرایند حل مسئله پرداخت و گفت: در طول سالیان مختلف به دلیل این که کشور دست غرب‌گرایان بوده است. بسیاری از مسائل مهم و ریشه‌ای مورد غفلت واقع شده و لذا اکنون این نسخ از مسائل باید در اولویت بررسی واقع شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران،‌ یکی از مسئولیت‌های مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و مجموعه‌های مشابه را توجه دادن مسئولین نسبت به مسائل کلیدی انقلاب دانست.

وی هم‌چنین موضوع انتخاب درست مدیران و کادرپروری برای ایفای نقش‌های مدیریتی در کشور را یکی از مسائل بسیار مهم و پر اولویت کشور دانست.

سردار حاجی‌زاده هم‌چنین ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشور، برخورد خوب نیروهای انقلابی را با مردم، عاملی دانست که به جذب هرچه بیشتر آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی پایین بودن میانگین سنّی افرادی را که در اغتشاشات اخیر شرکت دارند، نشانه کم‌توجهی ما به این نسل و ضرورت تلاش مضاعف برای اثرگذاری بر آن‌ها دانست.

سردار حاجی‌زاده اخلاق خوب و برخورد حسنه را یکی از ویژگی‌های برجسته شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر از من بپرسید ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم)‌ چه بود، می‌گویم: اخلاق بی‌نظیر این شهید! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همین‌طور بود. او با همین اخلاق خویش تمام کشور را برای امور انقلاب به کار گرفته بود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران هم‌چنین به بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه قرار مرکز رشد پرداخت و با پژوهشگران حاضر در این غرفه‌ها تبادل نظر کرد.

 

منتشر شده در خبرگزاری فارس